02 Oca
2007

Brabus TKR, Buggati Veyron kadar modern bir araç olmamasına rağmen hız olarak geçebilen bir araç. Şimdi başlığa aldanıp Buggati‘yi çöpe atacak araç nasıl bir şey acaba diye dü.şünüyorsunuzdur. Ama merak edilecek bir şey yok. Buggati gönüllerin sultanı, bu araç ise tam bir hız canavarı…

Barabus TKR super-tourer


twin-turbo 6.0-liter V8 motor with dual intercoolers toplamda 1005 ve 1019 BG güç üretiyor.
– Mercedesin yan firması olan meşhur BRABUS değil tabiyki sadece BARABUS..
Gövde ve şase komple karbon fiberden yaratılmış..
0-100 km hıza yanlış duymadınız sadece 1.67 sn ‘de ulaşıyor..
– Son hızı olarak 435 km/h testler sonucunda ulaşılmış ve bu Buggati Veyronun TARIH olduğunun kanıtı…
– Belirttiklerine göre bu araç dünyanın EN HIZLI -EN ÇABUK – EN LÜKS – EN IYI HIZLANAN aracı imiş..
– Avrupa’da satış fiyatı 439 bin 670 euro olarak belirlenen Barabus TKR Yıllık 100 adet üretilmesi planlanıyor.. VEYRON ise bu araca göre biraz uçuk fiyatta 1.1. milyon dolar..
– Bu arada araç sadece 4.78 metre mesafede 100 km/s hıza ulaşabiliyor.



60 mph desem bildiğin gibi onlar mph kullanıyorlar km ye çevirince 100 km/h (96km/h) ye denk geliyor…

– Kimse zaten dizayn ve çekicilik konusunda Bugatti ve diğer İtalyan süper lüks otolarına bir şey demiyor. Onlar rüştlerini tamamlamış ve herkesçe beğeni toplayan ve bildiğimiz italyan ateşini en iyi biçimde yansıtan araçlar.
-Bu BARABUS’un amacı Veyronun son hızı olan 407 km/h hızı geçebilmek için üretilmiş bir araç.
-Dikkat edilirse bir Buggatinin içine bakın

Güncelleme: 24 Ekim 2010 Saat:13:56

– Barabus TKR daha çok Mercedes’in Tuning Modellerini hazırlayan Brabus ile karıştırılıyor. Aynı firma değiller. Ayrıca 2007 yılında 668000$ fiyat etiketi ile 3 yıl içinde 300-400 adet üretilip satılması planlanmış. Geçen 3 senede ise herhangi bir detaylı bilgiye ulaşamıyoruz. Firmanın sitesi ve araç hakkında bilgileri ne yazikki yok. Aracın şimdiden şehir efsaneleri arasına girdğini söylemenin tam zamanı. Bazı sitelerde ön görünüşünün Lotus Elise modeline, arka görünüşünün ise Pagani Zonda’ya benzediği ve aracın tamamen ilgi çekmek amaçlı böyle bir tanıtım çalışmasına imza attığı yazılmış.

Kaynaklar: Google’a Barabus TKR yazmanız yeterli…

Reklam Alanı

 

Benzer YazılarEtiketler

19 Yorum - Buggati Veyron tarih oldu.Yaşasın Barabus TKR!Yorum Yaz / Geribildirimde bulun

  1. Yorumcu / hakan / 03 Haziran 2007

    veyron çok daha iyi bir araba hahahaha
    barabus

  2. Yorumcu / kaan / 03 Haziran 2007

    aero tt tam tamına 1180 hp 7000 cc bu cümleyi aklınızın bir köşesine yazın dostlarım

  3. Yorumcu / selçuk / 11 Haziran 2007

    aero tt 1183 hp 7000cc ama barabus tkr 1019 hp 270 mph aero tt ise 221hp

  4. Yorumcu / selçuk / 14 Haziran 2007

    barabus iyi ama arkası tibsiz

  5. Yorumcu / hakan / 24 Haziran 2007

    selçuk dostum sen muammasın aero tt ismi yeter bunu sakın unutma

  6. Yorumcu / hunkyweasel / 24 Haziran 2007

    zaten testlerde aero tt 277 mili bulmus yani 446 km/h gibi bişey yapar ayrıca aero tt aliminyum,carbon fiber gibi malzemelerden (hatta altın) karısık yapılmıs oldugu için daha agır olup 0-100 ü daha gec olabilir (mesela ascari a10 daha sadece 625hp olmasına ragmen 2.8 saniyede 100 km ye ulasıyor harika muhendislik) ayrıca tip için sunu sölemek isterim ön tarafta saleen s7 tt arka tarafta pagani zonda örnek alınmıs (dikkat ederseniz nerdeyse aynılar)

  7. -Aero TT hakkında veri toplamaya başladım. 10 adres belirledim. Resimler ve gerekli yazılarıyla birlikte 2006 modelden 2008 modeline kadar neler yapmış neler yapmamış öğreneceğiz.

    * Siteye yeni eklenecek konuların nasıl derlendiğini ve verilen nasıl son haline geldiğini takip etmek – hatta katkıda bulunmak isterseniz Otomot Forum ‘da sizleride görmek isterim.

    – İnsan oğlu en hızlıya ulaşmaya çalıştıkça dahada hızlı gitmek isteyecektir. Bu işin sonu olmadığı biliyoruz. Bizede sadece bunları hayranlıkla izlemek kalıyor.

    NOT: Bu haberi ilk Trackmania-Turkiye’de daha sonra kendi sitemde yayınladım. Bu adresten alıntı yapan ziyaretçiler bu konuyu başka forumlardada tartışıyorlar. En çok tartışılan konu ise 0-100 km hızlanma değeri çoğu kişiye hayalı bir rakam olarak geliyor ama 1000HP üzerinde ve tüğ siklet olan bu araç için aslında hiçte zor olmayan bir rakam. Örnek hızlanma verileri olan araçlarıda sayarsak hayal değil Gerçek. 🙂

  8. Yorumcu / HAKAN / 26 Haziran 2007

    SLM DEĞERLİ DOSTLARIM BEN HAKAN VEYRON TAHMİNİ HIZI 455 KM BARABUS TKR BU CANAVARIN YANINDA HİÇBİRŞEY YAPAMAZ AMA AERO TT NİN YERİ AYRIII BRAVOOOOOOOOOHEYTBECOM

  9. Yorumcu / ömer / 30 Ekim 2008

    başka işiniz yokmu yaaa.:):):) olsa böle bi arabanızda tartıssanız tmm da olmadıgına gore ne demişler zenginin parası zühürtün çenesi :):9:9

  10. Yorumcu / harak1ry / 09 Temmuz 2009

    hunkyweasel :zaten testlerde aero tt 277 mili bulmus yani 446 km/h gibi bişey yapar ayrıca aero tt aliminyum,carbon fiber gibi malzemelerden (hatta altın) karısık yapılmıs oldugu için daha agır olup 0-100 ü daha gec olabilir (mesela ascari a10 daha sadece 625hp olmasına ragmen 2.8 saniyede 100 km ye ulasıyor harika muhendislik) ayrıca tip için sunu sölemek isterim ön tarafta saleen s7 tt arka tarafta pagani zonda örnek alınmıs (dikkat ederseniz nerdeyse aynılar)

    aero tt o hızı(277 değil aslında 273 mph), rüzgar testlerinde bulabilmiş. bulamamış dersek daha doğru olur. çünkü bu testler şu anlama geliyor: aero tt’nin bu gövdesi, 277mph yapabilecek kapasitede. yani şu an piyasada olan aero tt böyle bir hıza ulaşamıyor.

    barabus’un farkı ise ortada, hem hızlanma konusunda aero tt’yi neredeyse 2’ye katlıyor (2,78’e 1,67). hem de maksimum hızda çok daha yüksek bir orana sahip. ayrıca aero tt’nin 178 beygir daha güçlü olduğunu unutmayalım. hatta tork oranında bile aero tt önde.

    tasarım olarak baktığımızda ise, ikisi de aerodinamik olarak yeterli seviyede olsa da, hiçbir estetik varlık ortaya koyamıyorlar. yani bu alanda aero tt’nin de barabusa bi üstünlüğü yok. olsa bile, aero tt estetik seviyesinde, bugatti vb. arabaların çok gerisinde. her ne kadar tasarımcısı jerod shelby, mclaren tasarımcısı gordon murray’i örnek alarak, aero tt’ye iyi bir aerodinamik kazandırmış olsa da, bir estetik kazandıramadığı kesin.

    estetik açıdan bu iki araçtan da gerçekten çok önde olan ve tamamen özgün bir tasarıma sahip olan bugatti veyron’a geldiğimizde ise (bugatti veyron grandsport ve özel üretim pur sang modellerine bakmanızı tavsiye ederim), bugattinin sadece estetik değil, pek çok alanda da bu araçlardan, özellikle aero tt’den önde olduğunu görüyoruz.

    öncelikle, bugatti veyronun 1888kglık bir ağırlığa sahip olduğunu söyleyelim. aero tt ise sadece 1026 kg. ayrıca bugatti veyron 1001 beygir güç üretirken, aero tt tam 1183 beygir güç üretiyor. tork’a baktığımızda ise, bu daha az beygir güç üreten motorla bugatti, 1250 torka ulaşırken; aero tt 1094’te kalıyor.

    aero tt tüm bu özelliklere rağmen maksimum hızda sadece 7 km daha iyi iken (407-414), bugatti hızlanmada rakibine ciddi bir üstünlük sağlıyor.

    bugatti, 2,3 saniyede 60mph’ye ulaşırken, çok daha hafif olan ve güçlü gözüken aero tt, 2,8 saniyede bu hıza ulaşıyor. (60 mph=96km/h). ayrıca maksimum hıza ulaşmada da, bugatti bir hayli üstün. (200 km/h in 7.3 seconds, 9.8 seconds for the traditional quarter mile, 407 km/h top velocity.>> bugatti resmi sitesinden). *** aero tt’nin diğer hızlanma verilerine rastlamıştım ama tekrar ulaşamadım. bir yanlışlık olmasın diye de, bugattinin verilerini orjinalinden ingilizce olarak verdim. ***

    performansta bugatti’nin aslında hiç de kötü olmadığını gördük. konfor, estetik, zerafet, iç teknoloji, opsiyonlar, gibi konularda ise bugatti zaten kendini ispatlamış. hız sıralamasında yer kaybetmiş olsa da (barabus piyasaya sürüldüğüne 4. sıraya düşecek), bu veyron’a pek birşey kaybettirmeyecek. yalnız diğerlerine göre pahalı olduğu bir gerçek…

    barabusun ise hakkını vermek lazım tabi, her ne kadar göz alan bir tasarıma sahip olmasa da, akılalmaz hız ve hızlanma verilerine sahip. ayrıca bu performansa göre ucuz olduğu bile söylenebilir…

  11. Yorumcu / harak1ry / 09 Temmuz 2009

    bu arada aero tt, barabus’tan 178 beygir değil, 164 beygir daha güçlü imiş…

  12. Yorumcu / Arda Şafak / 08 Eylül 2009

    Bence, bu işte bir iş var; neticede internet sitesi bile olmayan bir marka ne kadar başarılı olabilir ki? İnanması zor. Hem Bugatti Veyron dah önceden de tarih olmuştu. Bunu yapan da SSC Ultimate Aero, son hız 417 km/s.

  13. Yorumcu / BlogCini / 09 Eylül 2009

    “Bu arada araç sadece 4.78 metre mesafede 100 km/s hıza ulaşabiliyor.”

    Yanlış mı yazdınız acaba? Çünkü bu imkansız bir şey!

    • Yönetici / Heytbecom / 13 Eylül 2009

      0-100 km hıza yanlış duymadınız sadece 1.67 sn ‘de ulaşıyor.. ‘ da yazıyor orada. Bu daha ilginç değil mi? Hesaplayın işte.

  14. Yorumcu / metin / 23 Ekim 2010

    abi kesinlikle dünyanın en hızlı arabası barabus çünkü bana göre sizce bir araçta hızlanmamı yoksa en üst hızmı daha önemli tabiki hızlanma 430-440ı anca çölde basarsınız amabu konudada barabus 435lik hızıyla gene en iyi ama hızlanma olarak hem bugattıyı hemde aeroyu 2ye katlıyor

  15. Yorumcu / hasan / 05 Ağustos 2011

    siin yeni rekordan haberiniz< yok galiba bugatti veyron superspot 431

    • Yönetici / Otomot / 09 Ağustos 2011

      Vya. Hazırla bir makale onuda yayınlayalım. Barabus toz oldu Bugatti yine ortalığı toz duman etti diye başlık bile atarız. İletişim bölümünden makaleni gönderebilirsin.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Reklamlar / Reklam Bilgi

Facebook / Aramıza katıl

Otomot Ağ / Hakkında

 

© 2010 Otomot.NET - Otomobil ve Motosiklet

14 Aralık 2006 tarihinden beri yayındayız. Site Haritası

OtomotWeb Teması Uretgec.com - Tasarım Ofisi